kapsalon eten lekker bakje kapsalon

kapsalon eten lekker bakje vlees
Ik dacht dat de nieuwe snackbar bij mij in de buurt het zelf bedacht had, maar het gerecht blijkt toch al een tijdje te circuleren: de patat kapsalon. Een onmogelijke naam: ik associeer het in ieder geval met haren in mijn mond en de smaak van shampoo. Toch maar eens geprobeerd, en warempel, het is best te eten.
kapsalon eten lekker bakje kapsalon
Het in eerste instantie nogal intimiderende recept: patat, döner kebab, sambal en een witte saus (die mijn snackbar slasaus noemt maar in andere zaken vast knoflooksaus heet) gaan samen in een bak, daar gaat nog wat kaas overheen, dat gaat in de oven (waardoor de kaas smelt en de frieten wat slapjes worden), dan gaat er nog wat sla met stukjes tomaat op.
kapsalon eten lekker bakje friet